donderdag 15 november 2012

Workshop Haken

Hallo Allemaal:)
 
Afgelopen dinsdag heb ik een workshop Zpagetti haken gevolgt.
In 2.5 uur gingen we een tas haken.
Op de kreaDoe had ik al een startspakket gekocht en dacht ik volg een workshop zodat ik het allemaal weer even weet.
Heb namelijk vroeger van mijn moeder wel haken geleerd.
 
En wat was het ontzettend leuk weer...en heb nu ook ontzettend de smaak tepakken.
Heb ipv een tas een mand gehaakt waar ik leuk tijdschriften in kan stoppen.
 
 
Maar ik had nog wat Zpagetti over en had nog 2 "lelijke" waxine lichten.
Ik denk daar kan ik mooi 2 hoezen omheen haken.
Ik vind ze zo leuk geworden:)
 
Hier onder de foto!!!
 
 
 
Maar nu heb ik de smaak zo tepakken dat ik ook graag een poef zou willen haken met Zpagetti.
Heeft iemand voor mij daarvan een patroon?
 
Ik hoor graag:)
 
Lieve groetjes,Manda


2 opmerkingen:

  1. Ik zag juist dat je een stofje van mij gekregen hebt via de lapswap!!! :)
    Je waxinelichtjes zijn echt heel mooi geworden!!!
    En zo een patroon van een poef uit Zpagetti zou ik ook graag vinden... ik wil er eentje maken tegen dat onze zolder omgedoopt wordt tot speelzolder!!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maren:)

    Ja heb idd van jou een stofje gehad.
    Dank je wel:)
    Als ik het patroon gevonden heb zal ik aan je denken;)
    Andersom zou ook lief zijn;)

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen