vrijdag 9 november 2012

Labeldoekjes

Hallo Allemaal:)
 
 
Deze week heb ik voor het eerst labeldoekjes gemaakt.
Zag ze in een winkel liggen en denk dat kan ik ook zelf maken:)
En aangezien ik prachtige stoffen op de KreaDoe heb gekocht ben ik gelijk aan de slag gegaan.
Heb een meisjes en een jongens versie gemaakt.
Vond het eerst wel lastig om er een knerspertje (geluidje) in te maken, maar dat kon ik eigenlijk heel makkelijk oplossen met een neutraal kleurige plastic tas.
Heb deze er namelijk gewoon in meegenaaid.
Ben zelf erg blij met het resultaat.
 
Zelf heb ik geen kinderen, dus vind je ze leuk voor 1 van je kinderen, kleinkinderen, neefjes, nichtjes, vriendjes of vriendinnetjes:)
Laat dan gerust een reactie achter:)
 

 
Liefs,Manda
 


2 opmerkingen:

  1. Hoi Manda,

    Ze zouden wel leuk zijn voor de kindjes van Al arm voor onze Kerstswap +... Meer info op mijn blog
    Groetjes
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Maren,

    Ik heb net even op je blog gekeken en ik zie de de Kerstswap+ al gesloten is.
    Was idd wel leuk geweest:)
    Volgende keer doe ik graag mee....

    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen