donderdag 15 november 2012

Lapjes post:)

Hallo Allemaal,
 
Ontzettend leuke actie van ByKris!!!
Zo ontzettend leuk om in je brievenbus een pakketje met je eigen handschrift te treffen en met prachtige stofjes!!!
Ik heb stofjes ontvangen van:
Stofje: blauw geruit
 
Lida Min
Stofje: blauw gestreept
 
Stofje: rood bewerkt
 
Stofje: zwart/grijs
 
 
Ontzettend leuk maar moet nog wel even nadenken wat ik hiermee ga maken.
 
Zodra ik er iets leuks van heb gemaakt zal ik het posten:)
 
 
Groetjes,Manda
 


4 opmerkingen:

  1. graag gedaan! moeders ook tevreden?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk he, om zo'n verrassingsenvelop op je deurmat te vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind het echt een super leuke aktie!!!
      Had jij ook zo'n leuke envelop ontvangen?

      Verwijderen